Toimitusehdot

Yleistä

1.  Riskitön ostos, tuotteilla on 30 vrk tyytyväisyystakuu ja ilmainen palautus.

2. Turvalliset suomalaiset Paytrail maksuvaihtoehdot, verkkopankit, luottokortit, mobiilimaksut, laskut ja erämaksut.

3. Olemme kotimainen 100 % luotettava verkkokauppa, jossa on helppo asioida.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.01.2018 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme. Sivuston liikenne asiakkaan ja verkkokauppamme välillä on suojattu sekä salattu SSL sertifikaatin avulla, se lisäksi takaa että asioit oikean kauppasivuston kanssa.

Kauppaa ylläpitää Nomita Oy Nurmijärveltä, y-tunnus 2626866-2, joka myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Asiakaspalvelu tapahtuu sähköpostitse info@lasten24.fi tai puhelimitse numerossa 0505420065 arkisin klo 9.00-16.00. Vastaamme jätettyihin sähköpostiviesteihin viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Jos tuotteissa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolon.

Toimituskulut

Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa tai ennakkolaskulla. Tilaus toimitetaan vasta kun se on maksettu, maksamaton tilaus voidaan peruuttaa 3 vuorokauden päästä. Varaamme oikeuden peruuttaa tilauksen jos yhteystiedot ovat vääriä tai ne eivät toimi, epäilemme ilkivaltaa tai muuta vastaavaa.

Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan tilauksen peruttamisoikeudesta. Tilauksen maksaja on ostaja ja tilaukseen merkitään aina ostajan tiedot. Lahjatilauksissa saajan toimitusosoitteen voi ilmoittaa tilauksen lisätiedoissa, tällöin ei tule käyttää maksutapana luotollisia vaihtoehtoja.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Maksujenvälityksen sopimusehdot löytyvät Paytrailin kotisivuilta. Kauppamme ei näe tai tallenna mitään kortti, tili tunnusluku yms. tietoa maksutapahtumasta. Tilisiirrossa eli ennakkolaskussa maksu tulisi suorittaa kolmen vuorokauden kuluessa, muuten voimme peruuttaa tilauksen.

Tilauksen maksun jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Toimiva sähköpostiosoite on välttämätön, jotta saat kaikki asiakirjat itsellesi.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Toimitustavat

Käytämme toimituksiin pääasiassa Postin palveluja. Voit valita sopivimman tavan ostoskorissa. Myös nouto Nurmijärveltä onnistuu etukäteen sopimalla, noutotilausten säilytysaika on enintään yksi viikko. Ylimenevältä ajalta perimme säilytysmaksun 1 eur/pv. Lähetystä säilytetään Postin noutopisteissä 7 vuorokautta, jonka jälkeen voit tilata itse Postilta säilytysajan pidennyksen tai paketti palautuu meille.

Kaikista noutamattomista paketeista veloitamme 14,90 €. Jos olet maksanut tilauksen laskua vastaan, lähetämme uuden laskun noutamattoman paketin kuluista (14,90 €). Jos olet maksanut tilauksen muulla maksutavalla, teemme maksunpalautuksen vähentäen 14,90 € loppusummasta.

Toimitusaika

Voit tilata vain varastossamme olevia tuotteita. Yleisimmät toimitusaikamme kotimaahan ovat 1-3 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotetietojen yhteydessä. Normaalitilanteessa klo 12 mennessä tulleet tilauksen lähetetään arkisin samana päivänä.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa verkkokauppatilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 30 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi viestillä sähköpostiimme. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Voit tutustua tavaraan vain samaan tapaan kuin myymälässä. Asiakkaan tulee huolehtia tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tietenkin tuotepakkauksesta, kunnes olet päättänyt pitää tuotteen.

Palautukset tapahtuvat meidän Postin asiakaspalautuskoodilla, lähetämme sen sinulle sähköpostitse, koodi kirjoitetaan pakkauksen päälle. Palautuksen tulee olla lähetettynä viimeistään 14 vrk kuluessa peruutusilmoituksesta. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on kaupalla oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Arvon alentuminen arvioidaan tapauskohtaisesti.

Peruutusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 mukaisesti: Peleillä, lahjakorteilla, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi alusvaatteet, uima-asut, sekä vaipat ja muut vastaavat lastenhoitotuotteet.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi. Vahvistamme peruutuksen vastaanotetuksi ja kerromme mahdolliset lisäohjeet, tämän jälkeen voit palauttaa tuotteet. Sinun tulee säilyttää kaikki asiakaspalautukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta. Hyvitykset tapahtuvat kun olemme vastaanottaneet paketin. Hyvitys tapahtuu samalla maksutavalla kuin tilaus on tehty.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Jos tuotteessa ilmenee vikaa, niin silloin sinun tulisi tehdä meille reklamaatio. Ota yhteyttä info@lasten24.fi. Ohjeistamme toimintatavan tapauskohtaisesti. Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa. Sovimme sitten miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Jos havaitset virheen sivustomme toiminnassa, olemme kiitollisia sen ilmoittamisesta asiakaspalveluumme. Jos kohtaat ongelmia maksamisen kanssa, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai käytä vaihtoehtoisia maksutapoja, kuten sähköpostitse lähetettävää ennakkolaskua.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse: info@lasten24.fi,  +358 505420065 (puhelinpalvelu arkisin 9-16).

Vastuunrajoitus

Yrityksemme ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiamies- tai matka- tai muita välillisiä kuluja palautusten, reklamaatioiden tai erimielisyyksien hoidosta ei korvata. Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tarjoukset ovat voimassa joko ilmoitettuun päivään saakka tai kunnes tuote on myyty loppuun, kumpi saavutetaan ensin. Kaupastamme voi tilata vain varastossa olevia tuotteita. Poikkeustilanteissa, esimerkkinä korona epidemia, emme takaa toimitusaikojen pitävyyttä.

Yritysten välinen kauppa

Pidätämme oikeuden valita asiakkaamme, sekä rajoittaa tilausmäärää, muuttaa hintaa ennen tilauksen vahvistamista, sekä pidentää toimitusaikaa tarvittaessa. Ostaessasi tuotteen yrityksenä, kuluttajasuojalain mukaista tilauksen peruutusoikeutta ei ole. Tuotteiden myynnissä noudatetaan Teknisen Kaupan yleiset myyntiehdot. TK Yleiset 2010. Emme vastaa tuotteen ja/tai palvelun aiheuttamasta välittömästä tai välillisestä menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä. Yrityskäyttöön hankitun laitteen takuuaika määräytyy valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Tuotteen fyysinen avaaminen tai laitteen muokkaamiseksi päättää takuun ja myyjän vastuun, ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut.