Ilmainen palautuspaketti Postin asiakaspalautuksena. Peruutusaika on 30 vrk kuluessa tuotteen vastaanottamisesta
Kuluttajalla on oikeus peruuttaa verkkokauppatilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 30 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi viestillä sähköpostiimme. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä. Ostajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty. Vahvistamme peruutuksen vastaanotetuksi ja kerromme mahdolliset lisäohjeet, tämän jälkeen voit palauttaa tuotteet.
Kun palautus on tullut perille, niin teemme siitä hyvityksen käyttämälläsi maksutavalla.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Voit tutustua tavaraan vain samaan tapaan kuin myymälässä. Asiakkaan tulee huolehtia tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tietenkin tuotepakkauksesta, kunnes olet päättänyt pitää tuotteen.
Palautus tulee lähettää viimeistään 14 vrk kuluessa peruutusilmoituksesta. Palautuksen hyvityksestä vähennetään kuuden euron käsittelykulut (sis. mm. vastaanoton, kunnon tarkistuksen ja maksun palautuksen), ne voidaan myös laskuttaa erikseen. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on kaupalla oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Arvon alentuminen arvioidaan tapauskohtaisesti.
Peruutusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 mukaisesti: Peleillä, lahjakorteilla, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi alusvaatteet, uima-asut, sekä vaipat ja muut vastaavat lastenhoitotuotteet.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi. Sinun tulee säilyttää kaikki asiakaspalautukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta. Hyvitykset tapahtuvat kun olemme vastaanottaneet paketin, samalla maksutavalla kuin tilaus on tehty.
Mikäli olette tilatessa olleet oikeutettu ilmaiseen toimitukseen, mutta palautuksen jälkeen tuotteiden arvo ei ylitä enää ilmaisen toimituksen rajaa, niin tilaukseen lisätään toimituskulut. Ne voidaan laskuttaa tarvittaessa erikseen.
Palautukset tapahtuvat Postin asiakaspalautuspakettina, lähetämme sinulle palautuskoodin sähköpostitse, osoite ja koodi kirjoitetaan pakkauksen päälle. Poista vanha osoitetarra paketista. Palautusosoite on Lasten24.fi, Kihintie 7, 01830 Lepsämä.
Jos tuotteessa tai toimituksessa ilmenee virhe, niin silloin sinun tulisi tehdä meille reklamaatio. Ota yhteyttä info@lasten24.fi. Ohjeistamme toimintatavan tapauskohtaisesti.
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa. Sovimme sitten miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.